Рефлексія.
В результаті роботи над модулем 4 обговорили приклади основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;обговорили у парах створені основні запитання; обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби
оцінювання створили перший варіант плану оцінювання;створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;удосконалили цілі та основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів; створили презентацію основних ідей навчальної теми; переглянули план вивчення теми та внесуть до нього зміни;осмислили те, чому навчилися в цьому модулі,працювали над наповненням власної сторінки.
В результаті роботи над модулем 4 обговорили приклади основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;обговорили у парах створені основні запитання; обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби
оцінювання створили перший варіант плану оцінювання;створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;удосконалили цілі та основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів; створили презентацію основних ідей навчальної теми; переглянули план вивчення теми та внесуть до нього зміни;осмислили те, чому навчилися в цьому модулі,працювали над наповненням власної сторінки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий