Рефлексія.
Працюючи над цим модулем я зі своїми колегами обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили інструменти для підсумкового оцінювання;створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
внесли зміни в план вивчення теми ; критично оцінили, чого навчилися;
почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Працюючи над цим модулем я зі своїми колегами обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили інструменти для підсумкового оцінювання;створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
внесли зміни в план вивчення теми ; критично оцінили, чого навчилися;
почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий